Tämä postaus tarvitsisi alleen pitkän pohjustuksen, jonka yritän nyt lyhentää selkeäksi kokonaisuudeksi... Olen siis töissä, ja täällä on yksi ihana mies. Oikeastaan täällä on montakin ihanaa miestä, mutta ei samalla tavoin kun tää yksi.

Kaikki alkoi noin 2 kk sitten kun meillä oli juhlat työporukalla. Olin katsellut tätä miestä jo jonkun aikaa, en vain ollut yhtään varma hänen ajatuksistaan ja tunteistaan. Tutustuin häneen jo viime vuoden elokuussa, mutta mitä paremmin opin häntä tuntemaan, sitä mielenkiintoisemmaksi hän muuttui. Olin päättänyt, että nämä kyseiset juhlat olisivat oikea paikka selvittää mitä hänen komeassa päässään liikkuu...

Juhlat, ne juhlat... Olimme ensin syömässä. Yleensä en ikinä ole myöhässä, mutta nyt oli niin kovat paineet näyttää hyvältä, että myöhästyin valehtelematta puoli tuntia. Hän oli kuitenkin varannut minulle paikan vierestään, se rauhoitti mieltäni ja aavistelin illan jatkuvan hyvin. Noh, ilta jatkuikin hyvin, eikä mennyt kauaakaan kun jo katselimme toisiamme melko häikäilemättömästi. Hetkeksi pääsimme rauhalliseen paikkaan kahdestaan, ja siitä se sitten lähti. Ei tarvittu kuin muutama kaunis sana ja oikea hetki. Ilta jatkui ja yritimme salailla tapahtmia työkavereiltamme... Toisinaan istuimme sylikkäin ja pelleilimme, mutta se kaikki oli helppo pistää ystävyyden piikkiin. Tuli valomerkki ja kotiinlähdön aika. Olin jo aiemmin päättänyt, että menen kotiin yöksi. Yksin! En ole helppo, vaikka helposti joskus ihastunkin... Seisoimme samassa taksijonossa, erotessamme sain vielä suukon ja lämpimimmän halauksen mitä olen ikinä saanut. Hänen seurassaan oli hyvä olla. Vielä ennen lähtöään hän pyysi minua seuraavaksi aamuksi luokseen aamiaiselle. Olin onneni kukkuloilla... Tosin olimme hieman "nauttineet" alkoholia (no hieman on ehkä vähän lievä sana), enkä siksi ollut lainkaan varma muistaisiko hän aamiaiskutsuaan. Toiveikkain mielin menin kotona kuitenkin nukkumaan, miljoonien ihanien ajatuksien saattelemana...

Nyt on pakko jatkaa työntekoa, jatkan tätä lounastauolla jos suinkaan mahdollista. :)