Tervetuloa seuraamaan mun elämää ;) Toisaalta ihan normaalia nuoren naisen elämää, juhlimista, töitä, seurustelua, suhteita, filrttailua, ehkä välillä kouluakin ja sitten taas suhteita. Näiden lisäksi elämääni kuuluu paljon vatteita, kenkiä, meikkejä ja vieläkin enemmän laukkuja. Lisäksi mä yritän aina laihduttaa. Tiedän etten ole iso, mutta kukapa ei haluaisi hieman pienemmäksi, varsinkin näin ennen kesää... ;) Tässä siis nämä normaalit asiat. Epänormaaliksi sen tekee se, että elämässäni tapahtuu suhteellisen paljon, en sitten tiedä johtuuko se mun duunista... Työskentelen erittäin tunnetussa firmassa, tapaan paljon mielenkiintoisia ihmisiä ja kaiken lisäksi työpaikkani henkilökunta on aivan helvetin kuumaa. Miehet puvuissa... Onko mitään kuumempaa?? No on tietysti, mutta on nekin. Toinen syyvaihtoehto mun tapahtumarikkaalle elämälle on ehkä mun juhliminen ja kiinnostus erilaisiin ihmisiin. Tai ehkä se on mun harrastukset... Tai mun pohjaton himo shoppailuun... Tai ehkä näitä asioita ei voi eritellä, todennäköisesti mun elämä on vähän niinkuin palapeli. Kaikki nää palaset yhdessä tekee mun elämästä just sitä mitä se on: ihanaa, kaunista, kipeää, vauhdikasta, vaihtelevaa ja jonkun mielestä varmaan hullua ja sairastakin :D